مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی‌های میز کنفرانس BC150 چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر میزهای کنفرانس دارد؟ برای خرید میز کنفرانس BC150 به چه فاکتورهایی باید توجه شود تا بتوان به یک میز استاندارد و کارآمد دست یافت؟ همانطور که توضیح داده شد، اتاق‌های کنفرانس در شرکت‌هایی که از همایش‌های گروهی، جلسات اداری مهم و همایش‌های علمی و فرهنگی استفاده می‌کنند، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در همین راستا تجهیز فضای داخلی و دکوراسیون اداری اتاق‌های جلسات موضوع مهمی است که ذهن بسیاری از شرکت‌ها و گردانندگان آنان را مشغول کرده است. بر همین اساس، ما در مبلمان اداری بینو به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی سعی کرده‌ایم تا اطلاعات مهمی را در این رابطه در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دهیم. اگر تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید لطفاً ما را تا انتهای این مقاله همراهی بفرمایید.

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، اتاق‌های کنفرانس یکی از مهم‌ترین موضوعات و اجزا در شرکت‌های متوسط و بزرگ می‌باشد. به همین دلیل، شرکت‌ها برای تجهیز اتاق کنفرانس و جلسات برای تهیه و خرید میز کنفرانس اقدام کرده و بر اساس معیارهای صحیح نوع میز خود را انتخاب نمایند. به همین دلیل، لازم است تا برای تهیه میز اداری حتماً بر اساس استانداردهای طراحی و معماری فضای داخلی اقدام کنید که البته داشتن اطلاعات در این زمینه می‌تواند به شما در تجهیز هرچه بهتر فضای اداری کمک نماید.

اشکال مختلف؛ میز کنفرانس BC150

میزهای کنفرانس مدرن اداری دارای انواع متنوعی می‌باشند و بر اساس رنگ، طرح و نوع کاربری که می‌توان از آنها استفاده نمود، طراحی و تولید می‌شوند. در حقیقت نوع کاربری جلسات و همچنین نشست‌های کاری که برگزار می‌شوند، در طراحی و تولید میزهای کنفرانس نقش کلیدی را ایفا می کنند تا بتوانند نوع کاربری متناسب با فضای اداری و کاری را ارائه نمایند. به طور مثال، میزهای U شکل در برگزاری جلسات حداکثر تا ۵۰ نفر را پوشش می‌دهند. در این نوع از میز کنفرانس صندلی‌ها در خارج میز قرار گرفته و افراد می‌توانند در دور آن قرار بگیرند.

علاوه بر این میزهای مربع توخالی از اشکال دیگر میزهای کنفرانس و جلسات می‌باشند که برای نشست‌های کمتر از ۳۰ نفر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نوع از میز کنفرانس مدیران و رئیسان در یک ضلع قرار گرفته و شرکت کنندگان در اضلاع دیگر میز قرار می‌گیرند و دید بسیار خوب و راحتی دارند.

اما این‌ها تنها انواع میزهای کنفرانس مانند میز کنفرانس BC150 نیستند و میزهای گروهی یا خوشه‌ای گرد نیز از انواع دیگر میزهای جلسات می‌باشند که به صورت گرد چیده می‌شوند و گروه‌های بین ۶ تا ۱۰ نفر از آن استفاده می‌کنند. این نمونه میزهای کنفرانس توانند از اتصال میزهای کوچکتر به هم ایجاد شده و برای تعداد کم و یا حتی تعداد بالا مورد استفاده قرار بگیرند.

متریال متفاوت در ساخت میز کنفرانس

میزهای کنفرانس بر اساس نوع کاربری دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی بوده و بر اساس نوع کاربرد می‌توانند از متریال های مختلف تولید شوند. برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از :

  • میز کنفرانس چوبی
  • میز کنفرانس شیشه‌ای
  • میز کنفرانس ام دی اف
  • میز کنفرانس با پایه فلزی

باید توجه داشت که هر کدام از این میزها بر اساس متریال به کار گرفته شده در ساخت آنها، می‌تواند کاربری متفاوتی را به شرکت‌ها ارائه دهد. در همین راستا، پیش از اقدام به خرید انواع میز کنفرانس می‌توانید با کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس گرفته و از اطلاعات مورد نیاز بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که کارشناسان و متخصصین ما به شما اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان گذاشته و می‌توانید از مشاوره خرید مبلمان اداری که به صورت رایگان ارائه می‌شود، استفاده نمایید.

ویژگی‌های میز کنفرانس BC150

یکی دیگر از محصولات ما در شرکت برنا یاور ویرا، میز کنفرانس BC150 می‌باشد که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد. اگر به دنبال یک میز کنفرانس استاندارد با طراحی مدرن هستید پیشنهاد ما این میز کنفرانس بوده که دارای طراحی مدرن و پیشرفته‌ای می‌باشد. این مدل میز کنفرانس قابلیت نصب انواع ماژول‌های الکترونیکی با قابلیت سفارشی‌سازی در ابعاد و رنگهای متنوع می‌باشد. از سوی دیگر، صفحه آن به شکل دوبل ۳۲ میلیمتری طراحی و تولید شده و جنس بدنه آن به صورت کامل از ام دی اف اعلا می‌باشد. علاوه بر این، قابلیت سفارشی سازی در ابعاد ۸ نفر به بالا را دارد و رنگ، جنس و ابعاد آن بر اساس نظر مشتری قابل سفارشی‌سازی، طراحی و تولید می‌باشد.

درباره مبلمان اداری بینو

شرکت برنا یاور ویرا با نام تجاری بینو یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات اداری و دکوراسیون داخلی می‌باشد که با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه از شرکت‌های مطرح می‌باشد. علاوه بر این، ما در این شرکت دارای طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی، تولید و بازسازی انواع فضاهای اداری می‌باشیم و به شما کمک می‌کنیم تا فضای اداری مورد نظرتان را به شکل صحیح و استاندارد، طراحی و پیاده‌سازی نمایید. مهمترین محصولات ما در این شرکت عبارتند از میز اداری، پارتیشن اداری، صندلی اداری و کتابخانه اداری که در طیف گسترده‌ای مانند میز کنفرانس BC150 قابل عرضه می‌باشند.