بایگانی فروردين ۱۴۰۳ :: مجله خبری خبرواژه

معرفی مشاغل معتبر در زمینه مبلمان اداری، فشن، مد، موسیقی و زمینه های علمی روانشناختی و هنر

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

میز کنفرانس BC152

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : برای خرید میز کنفرانس BC152 به چه اطلاعاتی نیاز داریم و به چه فاکتورهایی باید دقت شود؟ مهمترین ویژگی‌های میز کنفرانس BC152 چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر میز کنفرانس مدرن دارد؟ همانطور که می‌دانیم، تجهیزات به کار گرفته شده در فضاهای اداری دارای نوع کاربری همچنین درجه اهمیت متفاوت می‌باشند. هر کدام از تجهیزات اداری می‌توانند در فرایندهای کاری و فعالیت‌های پرسنل شرکت‌، تاثیر بسزایی داشته باشند. بر همین اساس، لازم است تا پیش از اقدام به خرید انواع تجهیزات در دکوراسیون داخلی بینو حتماً با استفاده از اطلاعات دقیق کارشناسان ما در دکوراسیون داخلی بینو برای تهیه مبلمان اداری خود اقدام نمایید. بر همین اساس، ما در مبلمان اداری بینو سعی کرده‌ایم تا شما را با جزئیات و اطلاعات دقیقی در رابطه با انواع محصولات خود آشنا نماییم تا بتوانید به یک تصمیم صحیح در رابطه با تجهیز فضای اداری خود دست یابید.

میز کنفرانس یکی دیگر از انواع تجهیزات اداری است که دارای اهمیت ویژه‌ای در فعالیت‌های تجاری و کاری شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و اداری می باشد. در برخی از شرکت ها برگزاری جلسات، همایش‌ها و گردهمایی‌های مهم اداری از مهم‌ترین رویدادها می‌باشد. به همین دلیل، تجهیز فضای اداری مانند اتاق کنفرانس و جلسات از مهمترین کارهایی است که یک شرکت برای تجهیز و تکمیل فضای اداری خود می بایست برای آن اقدام نماید. در همین رابطه، یکی دیگر از محصولات ما که در اتاق‌های کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرد، میز کنفرانس BC152 می‌باشد که از برترین محصولات ما در مبلمان اداری بینو می‌باشد که به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد، نظر بسیاری از مشتریان ما را به خود جلب کرده است.

راهنمای خرید میز کنفرانس BC152

همانطور که توضیح داده شد، میزهای کنفرانس در اتاق جلسات در برگزاری انواع جلسات و نشست‌های مهم و گردهمایی‌های اداری و تجاری دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازمان‌هایی که از این نوع فضای جلسات و اتاق‌های کنفرانس برخوردار هستند، باید برای تجهیز محیط اداری خود با دقت عمل کرده و بر اساس فاکتورها و المان‌های مختلف برای تجهیز دکوراسیون داخلی خود اقدام نمایند. از سوی دیگر، متریال‌های بکار گرفته شده در ساخت میز کنفرانس می‌تواند در نوع کاربری آنها تاثیر مستقیم داشته باشد. بر همین اساس، شرکت‌ها باید پیش از اقدام به خرید میز کنفرانس خود حتماً با متخصصین و کارشناسان طراحی ما در مبلمان اداری بینو صحبت کرده و از اطلاعات مورد نیاز بهره‌مند شوند.

1- متریال میز کنفرانس

همانطور که می‌دانیم تجهیزات اداری مانند انواع میز اداری از مواد و متریال‌های مختلف و متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از ام دی اف، چرم، آلومینیوم، شیشه و ترکیبی از متریال‌های دیگر. علاوه بر این، رنگ بندی میز کنفرانس در نوع کاربری تاثیر گذاشته و می‌تواند بر اساس سلیقه‌های مختلف طراحی و تولید شود. بر همین اساس، برای انتخاب یک میز کنفرانس مانند میز کنفرانس BC152 لازم است تا حتماً با کارشناسان و مشاورین معماری و طراحی ما در شرکت برنا یاور ویرا صحبت کرده تا از اطلاعات مورد نیاز استفاده نمایید.

2- طراحی و مدل میز کنفرانس

فاکتورهایی که در هنگام خرید میز کنفرانس BC152 باید به آن دقت شود، نوع طراحی و دیزاین میز کنفرانس می‌باشد. وجود ابعاد مناسب مانند طول، عرض و ارتفاع استاندارد در طراحی میز همچنین استفاده از تکنیک‌های بکار گرفته شده در ساخت میز کنفرانس می‌تواند در کاربری و استحکام آن تاثیر گذاشته و باعث دوام و استفاده بهینه از میز می‌گردد. به همین دلیل، پیش از اقدام به خرید انواع تجهیزات در دکوراسیون داخلی و اداری خود لازم است تا با متخصصین این زمینه صحبت کرده و از اطلاعات مورد نیاز بهره‌مند شوید.

ویژگی های میز کنفرانس BC152

یکی دیگر از محصولات ما در مبلمان اداری بینو، میز کنفرانس BC152 می‌باشد که از مهم‌ترین انواع میز کنفرانس محسوب می گردد. این میز کنفرانس دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بوده و بسیاری از مشتریان مشکل پسند ما را تحت تاثیر قرار داده و با ظاهر شیک و مدرن توانسته نظر آنها را جلب نماید. همانطور که مشاهده می‌فرمایید، این میز از صفحه دوبل ۳۲ میلیمتری تشکیل شده و جنس بدنه آن به صورت کامل از ام دی اف اعلا می‌باشد. علاوه بر این، این میز کنفرانس دارای قابلیت نصب انواع ماژول‌های الکترونیکی را دارد و قابل سفارشی‌سازی در ابعاد ۴ نفر به بالا می‌باشد. علاوه بر ویژگی‌هایی یاد شده، توجه فرمایید که رنگ، جنس و ابعاد این میز به صورت سفارش سازی و بر اساس نظر مشتریان قابل طراحی و تولید می‌باشد.

درباره مبلمان اداری بینو

شرکت برنا یاور ویرا با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی، تولید و پیاده‌سازی انواع فضاهای اداری و تجهیزات موجود در محیط های اداری و مسکونی، یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه بوده که در سال‌های گذشته توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. ما در این شرکت با برخورداری از چندین تیم طراحی و تولید آماده هستیم تا به شما در تجهیز، بازسازی و پیاده سازی انواع فضاهای اداری، دکوراسیون داخلی، مبلمان اداری و دکوراسیون اداری کمک کرده تا بتوانید به فضای مورد نیاز خود دست یابید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی حسینی

میز کنفرانس BC151

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی‌های میز کنفرانس BC151 چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر میز اداری و کنفرانس دارد؟ برای خرید میز کنفرانس BC151 به چه نکاتی باید توجه شود تا یک میز استاندارد را تهیه نمود؟ همانطور که می‌دانیم یکی از مهمترین بخش‌های موجود در هر شرکت و مجموعه، وجود سالن کنفرانس یا اتاق‌های جلسات می‌باشد. در این سالن‌ها میز کنفرانس به عنوان مهمترین تجهیزات در اتاق جلسات مورد استفاده قرار می‌گیرد. میزهای کنفرانس می‌توانند تاثیرات مهمی در برگزاری جلسات داشته و کارایی افراد را در جلسات و کنفرانس ها افزایش بخشند. به همین دلیل، ما در مبلمان اداری بینو سعی کردیم تا شما را با جزئیات بیشتر میزهای کنفرانس و محصولات خود در این شرکت آشنا نماییم تا در هنگام خرید و تهیه انواع تجهیزات اداری مانند میز کنفرانس BC151 بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اگر تمایل داری در این رابطه بیشتر بدانید، لطفاً ما را تا انتهای این نوشتار همراهی بفرمایید.

میزهای کنفرانس دارای انواع متنوعی می‌باشند و هر کدام بر اساس نوع کاربری که ارائه می‌دهند برای شرکت‌ها طراحی و تولید می‌گردند. اما در این بین، لازم است بدانیم به جز طراحی و شکل ظاهری میزهای کنفرانس باید به فاکتورها و المان‌های دیگری در این رابطه دقت شود تا بتوانید بهترین انتخاب را برای تهیه میز کنفرانس داشته باشید. در ادامه این نوشتار به بررسی انواع میز کنفرانس بر اساس متریال و جنس ساخته شده خواهیم پرداخت تا شما را با جزئیات بیشتر آن آشنا نماییم.

متریال‌های مختلف؛ میز کنفرانس BC151

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، میزهای کنفرانس در طرح‌ها و مدل‌های مختلف و بر اساس نوع کاربری طراحی و تولید می‌شوند. این نمونه میز کنفرانس مدرن اداری پرکاربردترین انواع میزهای کنفرانس محسوب می‌گردند. در حقیقت نوع متریال به کار گرفته شده در تولید میز کنفرانس می‌تواند بر نوع کاربری آن تاثیر مستقیم بگذارد که شرکت‌ها باید به آن به خوبی دقت نمایند.

1- میز کنفرانس چوبی

میزهای کنفرانسی که از متریال چوب طراحی و تولید می‌شوند، یکی از پرطرفدارترین انواع میزهای کنفرانس در بازار مبلمان اداری می‌باشند. در حقیقت ترکیب این متریال با انواع دیگر مانند فلز، چوب یا شیشه باعث می‌شود تا زیبایی میز افزایش پیدا کرده و به شکلی باعث نماد قدرت و اقتدار شرکت‌ها گردد. ما در دکوراسیون داخلی بینو با ارائه انواع محصولات مدرن خود مانند میز کنفرانس BC151 سعی کرده‌ایم تا ترکیبی از ظرافت و قدرت را در محصولات خود به مشتریان ارجمند ارائه کنیم تا بالاترین نتیجه را از خرید خود به دست آورند.

2- میز کنفرانس شیشه‌ای؛ میز کنفرانس BC151

یکی دیگر از انواع میزهای کنفرانس که بسیار زیبا و درخشان هستند و باعث بازتاب نور و درخشنگدی در محیط اداری می شوند، انواع میزهای کنفرانس شیشه‌ای می‌باشند که در اتاق‌های کنفرانس مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این مدل میزهای کنفرانس در اتاق‌هایی که از نور کمتر و دکوراسیون تیره استفاده می‌کنند می‌توان بهره برد. استفاده از پایه‌های فلزی یا چوبی می‌تواند باعث استحکام و مقاومت بیشتر این دسته از میزهای کنفرانس گردد. علاوه بر این، می‌توان گفت که ترکیب شیشه و فلز از جذاب‌ترین انواع میزهای کنفرانس می‌باشند که از پایه‌های فلزی مستحک در تولید آنها استفاده می شود.

باید توجه داشته باشید که مدلهای نامبرده تمامی انواع میزهای کنفرانس نیستند و نمونه‌های دیگری وجود دارد که با استفاده از متریال‌های دیگر مانند ام دی اف یا فلز، طراحی و تولید می‌شوند. ما در مبلمان اداری بینو با طراحی و تولید طیف گسترده‌ای از محصولات مبلمان اداری مانند میز کنفرانس BC151 سعی کرده‌ایم تا نظر مشتریان مشکل پسند خود را به خوبی برآورده سازیم. در همین رابطه، اگر تمایل دارید برای تهیه تجهیزات اداری خود اقدام کنید، لازم است تا پیش از آن از کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس گرفته و با استفاده از مشاوره خرید مبلمان اداری بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

درباره مبلمان اداری بینو

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، شرکت برنا یاور ویرا با نام تجاری بینو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه طراحی، تولید و پیاده‌سازی انواع فضاهای اداری شامل تجهیزات و دکوراسیون داخلی، بازسازی و پیاده‌سازی انواع فضاهای اداری می‌باشد. این شرکت با برخورداری از چندین تیم طراحی و تولید آماده است تا به شما در تجهیز و بازسازی فضای اداری‌تان کمک کرده تا با بالاترین کیفیت به اهداف خود در زمینه طراحی و پیاده سازی محیط اداری شرکتتان اقدام نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی حسینی

میز کنفرانس BC150

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی‌های میز کنفرانس BC150 چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر میزهای کنفرانس دارد؟ برای خرید میز کنفرانس BC150 به چه فاکتورهایی باید توجه شود تا بتوان به یک میز استاندارد و کارآمد دست یافت؟ همانطور که توضیح داده شد، اتاق‌های کنفرانس در شرکت‌هایی که از همایش‌های گروهی، جلسات اداری مهم و همایش‌های علمی و فرهنگی استفاده می‌کنند، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. در همین راستا تجهیز فضای داخلی و دکوراسیون اداری اتاق‌های جلسات موضوع مهمی است که ذهن بسیاری از شرکت‌ها و گردانندگان آنان را مشغول کرده است. بر همین اساس، ما در مبلمان اداری بینو به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی سعی کرده‌ایم تا اطلاعات مهمی را در این رابطه در اختیار شما همراهان ارجمند قرار دهیم. اگر تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید لطفاً ما را تا انتهای این مقاله همراهی بفرمایید.

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، اتاق‌های کنفرانس یکی از مهم‌ترین موضوعات و اجزا در شرکت‌های متوسط و بزرگ می‌باشد. به همین دلیل، شرکت‌ها برای تجهیز اتاق کنفرانس و جلسات برای تهیه و خرید میز کنفرانس اقدام کرده و بر اساس معیارهای صحیح نوع میز خود را انتخاب نمایند. به همین دلیل، لازم است تا برای تهیه میز اداری حتماً بر اساس استانداردهای طراحی و معماری فضای داخلی اقدام کنید که البته داشتن اطلاعات در این زمینه می‌تواند به شما در تجهیز هرچه بهتر فضای اداری کمک نماید.

اشکال مختلف؛ میز کنفرانس BC150

میزهای کنفرانس مدرن اداری دارای انواع متنوعی می‌باشند و بر اساس رنگ، طرح و نوع کاربری که می‌توان از آنها استفاده نمود، طراحی و تولید می‌شوند. در حقیقت نوع کاربری جلسات و همچنین نشست‌های کاری که برگزار می‌شوند، در طراحی و تولید میزهای کنفرانس نقش کلیدی را ایفا می کنند تا بتوانند نوع کاربری متناسب با فضای اداری و کاری را ارائه نمایند. به طور مثال، میزهای U شکل در برگزاری جلسات حداکثر تا ۵۰ نفر را پوشش می‌دهند. در این نوع از میز کنفرانس صندلی‌ها در خارج میز قرار گرفته و افراد می‌توانند در دور آن قرار بگیرند.

علاوه بر این میزهای مربع توخالی از اشکال دیگر میزهای کنفرانس و جلسات می‌باشند که برای نشست‌های کمتر از ۳۰ نفر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نوع از میز کنفرانس مدیران و رئیسان در یک ضلع قرار گرفته و شرکت کنندگان در اضلاع دیگر میز قرار می‌گیرند و دید بسیار خوب و راحتی دارند.

اما این‌ها تنها انواع میزهای کنفرانس مانند میز کنفرانس BC150 نیستند و میزهای گروهی یا خوشه‌ای گرد نیز از انواع دیگر میزهای جلسات می‌باشند که به صورت گرد چیده می‌شوند و گروه‌های بین ۶ تا ۱۰ نفر از آن استفاده می‌کنند. این نمونه میزهای کنفرانس توانند از اتصال میزهای کوچکتر به هم ایجاد شده و برای تعداد کم و یا حتی تعداد بالا مورد استفاده قرار بگیرند.

متریال متفاوت در ساخت میز کنفرانس

میزهای کنفرانس بر اساس نوع کاربری دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی بوده و بر اساس نوع کاربرد می‌توانند از متریال های مختلف تولید شوند. برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از :

  • میز کنفرانس چوبی
  • میز کنفرانس شیشه‌ای
  • میز کنفرانس ام دی اف
  • میز کنفرانس با پایه فلزی

باید توجه داشت که هر کدام از این میزها بر اساس متریال به کار گرفته شده در ساخت آنها، می‌تواند کاربری متفاوتی را به شرکت‌ها ارائه دهد. در همین راستا، پیش از اقدام به خرید انواع میز کنفرانس می‌توانید با کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو تماس گرفته و از اطلاعات مورد نیاز بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که کارشناسان و متخصصین ما به شما اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان گذاشته و می‌توانید از مشاوره خرید مبلمان اداری که به صورت رایگان ارائه می‌شود، استفاده نمایید.

ویژگی‌های میز کنفرانس BC150

یکی دیگر از محصولات ما در شرکت برنا یاور ویرا، میز کنفرانس BC150 می‌باشد که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد می‌باشد. اگر به دنبال یک میز کنفرانس استاندارد با طراحی مدرن هستید پیشنهاد ما این میز کنفرانس بوده که دارای طراحی مدرن و پیشرفته‌ای می‌باشد. این مدل میز کنفرانس قابلیت نصب انواع ماژول‌های الکترونیکی با قابلیت سفارشی‌سازی در ابعاد و رنگهای متنوع می‌باشد. از سوی دیگر، صفحه آن به شکل دوبل ۳۲ میلیمتری طراحی و تولید شده و جنس بدنه آن به صورت کامل از ام دی اف اعلا می‌باشد. علاوه بر این، قابلیت سفارشی سازی در ابعاد ۸ نفر به بالا را دارد و رنگ، جنس و ابعاد آن بر اساس نظر مشتری قابل سفارشی‌سازی، طراحی و تولید می‌باشد.

درباره مبلمان اداری بینو

شرکت برنا یاور ویرا با نام تجاری بینو یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع محصولات اداری و دکوراسیون داخلی می‌باشد که با بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه از شرکت‌های مطرح می‌باشد. علاوه بر این، ما در این شرکت دارای طیف گسترده‌ای از خدمات طراحی، تولید و بازسازی انواع فضاهای اداری می‌باشیم و به شما کمک می‌کنیم تا فضای اداری مورد نظرتان را به شکل صحیح و استاندارد، طراحی و پیاده‌سازی نمایید. مهمترین محصولات ما در این شرکت عبارتند از میز اداری، پارتیشن اداری، صندلی اداری و کتابخانه اداری که در طیف گسترده‌ای مانند میز کنفرانس BC150 قابل عرضه می‌باشند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی حسینی

میز کنفرانس BC100

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : مهمترین ویژگی‌های میز کنفرانس BC100 چیست و چه تفاوتی با انواع دیگر میز کنفرانس دارد؟ برای خرید میز کنفرانس BC100 به چه نکاتی باید توجه شود تا با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت آن را تهیه نمود؟ مهمترین انواع میز کنفرانس کدامند و بر اساس چه فاکتورهایی باید آنها را انتخاب نمود؟ همانطور که می‌دانیم میز کنفرانس یکی از مهمترین تجهیزات در شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که دارای سالن کنفرانس و جلسات می‌باشند. می‌توان گفت که میزهای کنفرانس نمادی از قدرت گروه و مجموعه کاری شما می‌باشند، زیرا مهم‌ترین تصمیمات و جلسات کاری اداری و رسمی در اتاق های کنفرانس انجام می‌پذیرد. به همین دلیل، لازم است تا در هنگام خرید انواع میز کنفرانس مانند میز کنفرانس BC100 به متریال به کار گرفته شده در ساخت میز و همچنین نوع طراحی و دیزاین آن به خوبی دقت شود تا میز مورد نیازتان را تهیه فرمایید.

ما نیز در دکوراسیون داخلی بینو بر آن شدیم تا جزئیات بیشتری در رابطه با انواع میز کنفرانس و محصولات خود در این شرکت آشنا کرده و اطلاعات دقیقی در رابطه با تجهیز فضای اداری را در اختیارتان قرار دهیم. اگر تمایل دارید در این رابطه بیشتر بدانید، لطفاً ما را تا انتهای این نوشتار همراهی بفرمایید.

نکاتی درباره خرید میز کنفرانس BC100

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، برگزاری انواع همایش‌های علمی و فرهنگی و همچنین جلسات اداری و تجاری از مهم‌ترین رویدادها در هر شرکت نسبتاً بزرگ و پیشرفته‌ می‌باشد. بر همین اساس، استفاده از انواع تجهیزات مدرن و کارآمد مانند میز کنفرانس در اتاق‌ جلسات از مهم‌ترین نکاتی است که شرکت‌ها باید برای تجهیز و آماده‌سازی به آن دقت نمایند. در همین رابطه، باید بدانیم که برای انتخاب انواع میز اداری مانند میز کنفرانس BC100 لازم است تا به فاکتورها و المان‌های مختلفی توجه شود. برخی از مهمترین فاکتورها را در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت تا با جزئیات بیشتر این موضوع آشنا شده و برای تجهیز فضای اداری خود بتوانید به خوبی اقدام نمایید.

1- متریال میز کنفرانس

یکی از مهمترین نکات در تهیه انواع میز ا‌داری، جنس به کار گرفته شده و متریالیست که میز از آن تولید شده است. در همین رابطه، انواع مختلفی از متریال‌ها وجود دارد که در طراحی و تولید میزهای اداری، دکوراسیون داخلی و انواع مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از این مواد عبارتند از آلومینیوم، شیشه و ترکیبی از متریال‌های مختلف دیگر. بر همین اساس، لازم است تا شما بر پایۀ نوع کاربری شرکتتان برای انتخاب میز کنفرانس اقدام نمایید. اگر شرکت شما دارای شرایط رسمی و مدرن می‌باشد و بر اساس دیزاین و معماری مدرن ایجاد شده است، لازم است تا برای انتخاب میز کنفرانس در فضای اداری خود بر اساس استانداردهای صحیح اقدام نمایید. در همین رابطه، مشاورین و کارشناسان ما در مبلمان اداری بینو آماده هستند تا با ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمینه طراحی، تولید و همچنین تجهیز انواع فضاهای اداری به شما کمک کنند تا به فضای اداری مورد نظرتان دست یابید.

2- تکنیک‌های طراحی؛ میز کنفرانس BC100

باید توجه داشت که تجهیزات اداری بر اساس تکنیک‌های مدرن، طراحی اجرا می‌شوند. زیرا با گسترش متدها و روشهای معماری مدرن در طراحی شرکت‌ها و دفاتر اداری، لازم است تا تجهیزات نیز بر اساس استانداردهای مدرن طراحی و پیاده‌سازی شوند. همانطور که ملاحظه می‌کنید تمامی محصولات ما در مبلمان اداری بینو بر همین اساس و با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده‌اند و در اختیار مشتریان ما قرار می‌گیرند. رعایت استانداردهای طراحی مانند ارتفاع، طول و عرض میز و همچنین استفاده از متریال‌های مناسب در طراحی و پیاده‌سازی محصولات می‌تواند به شما در افزایش کارایی و بهره‌وری شرکتتان کمک‌های موثری نماید.

3- رنگ و طراحی میز کنفرانس

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب میز کنفرانس مانند میز کنفرانس BC100 ، نوع رنگ آمیزی و طیف رنگی است که شما باید بر اساس استانداردهای به خصوصی آن را انتخاب نمایید. مکان‌هایی که دارای نورپردازی‌های زیاد و روشن هستند، باید حتماً در انتخاب میز کنفرانس و رنگ آن دقت کنند تا به یک هارمونی صحیح و مناسب در محیط اداری دست یابند. طراحی اتاق جلسات و کنفرانس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که شرکت‌ها برای برگزاری جلسات و همایش‌های آن باید به آن دقت کنند. بر همین اساس، لازم است تا پیش از تهیه تجهیزات اتاق کنفرانس مانند میز کنفرانس BC100 حتماً با مشاورین ما تماس گرفته و از مشاوره و راهنمایی‌های آنها در این زمینه به خوبی استفاده نمایید.

ویژگی‌های میز کنفرانس BC100

میز کنفرانس BC100 یکی دیگر از محصولات ما در مبلمان اداری بینو است که دارای استانداردهای مدرن طراحی می ‌باشد. این میز کنفرانس مدرن دارای استانداردهای روز طراحی بوده که نظر بسیاری از مشتریان مشکل پسند ما را به خوبی برآورده ساخته است. همانطور که می‌دانیم این میز دارای ابعاد ۹۰ در ۹۰ سانتی‌متر و طول ۲ متر می‌باشد و قابلیت سفارشی‌سازی در ابعاد ۴ نفر به بالا می‌باشد. توجه داشته باشید که این میز کنفرانس از لحاظ رنگ، جنس و ابعاد به صورت کاملاً سفارشی قابل طراحی و تولید بوده و بر اساس نظر مشتریان قابل پیاده‌سازی می‌باشد.

درباره مبلمان اداری بینو

همانطور که پیشتر توضیح داده شد، مبلمان اداری بینو یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات طراحی، بازسازی و پیاده‌سازی انواع فضاهای اداری و همچنین تولید انواع مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی می‌باشد. ما در این شرکت با برخورداری از طیف گسترده‌ای از محصولات و تجهیزات آماده ارائه خدمات به مشتریان ارجمند می‌باشیم و با بیش از ۱۰ سال تجربه در این زمینه آمادگی این را داریم که به شما در تجهیز فضاهای اداری به خوبی کمک نماییم. در همین رابطه، اگر نیاز به مشاوره دارید لطفاً با کارشناسان ما در این شرکت تماس گرفته و از مشاوره خرید مبلمان اداری که به صورت رایگان به شما ارائه می‌گردد، استفاده نمایید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی حسینی

میز مدیریت BM8551

مبلمان اداری بینو، دکوراسیون داخلی بینو : میز مدیریت BM8551 دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد و مهم‌ترین تفاوت‌های آن با سایر انواع میزهای مدیریت کدام است؟ برای خرید میز مدیریت BM8551 از چه روش‌هایی می‌توان اقدام نمود تا با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت آن را تهیه نماییم؟ همانطور که می‌دانید، میز مدیریت یکی از مهم‌ترین اجزای دفاتر اداری به خصوص دفتر کار مدیریت می‌باشد. در حقیقت میز مدیریت از مهم‌ترین المان‌ها در طراحی و تجهیز اتاق‌های مدیریت به شمار می‌رود، زیرا مدیران شرکت‌ها برای ساعت‌های طولانی از آن استفاده کرده و مهم‌ترین روابط کاری و اداری در پشت آن انجام می پذیرد.

ما در مبلمان اداری بینو قصد داریم تا اطلاعات جامعی در رابطه با انواع میز اداری مدیریتی و همچنین یکی دیگر از محصولات ما در شرکت برنا یاور ویرا را در اختیارتان قرار دهیم تا برای تجهیز دفتر مدیریت تان اقدام نمایید.

خرید میز اداری؛ میز مدیریت BM8551

اگر قصد خرید و تجهیز محیط اداری مانند دفتر کار مدیریت را دارید، بهتر است تا پیش از اقدام به خرید آن حتماً از ویژگی های مورد نیاز در رابطه با انواع میزهای مدیریتی به خوبی مطلع شوید. همانطور که می‌دانید، میزهای مدیریتی دارای انواع مختلفی می‌باشند و نسبت به کارایی مد نظر شما در اشکال مختلف در بازار مبلمان اداری عرضه می شوند. میز مدیریت در طیف گسترده‌ای از انواع متریال‌ها مانند چوب یا فلز طراحی و تولید می‌شوند. علاوه بر این، باید توجه داشت که برای خرید میز مدیریت BM8551 باید به ویژگی هایی مانند رنگ بندی و مشخصات آرگونومیک آن به خوبی دقت شود تا در هنگام خرید از ایجاد تاثیرات منفی در محیط کار جلوگیری به عمل آورید.

در هنگام خرید میز مدیریت BM8551 باید به المان‌های طراحی در محیط اداری و سایر اجزای تشکیل دهنده موجود در فضای اداری دقت کنید تا میزی را انتخاب نمایید که از لحاظ رنگبندی، طراحی و سبک اجرا با اجزای دیگر دکوراسیون داخلی شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

مهمترین ویژگی محصولات شرکت بینو

این میز مدیریت اداری یکی از انواع میزهای اداری می‌باشد که از کیفیت بالا و طراحی مدرنی برخوردار می‌باشد. به طور کلی، محصولات ما در مبلمان اداری بینو دارای استانداردهای طراحی و تولید می‌باشند و به خوبی می‌توانند نیاز مشتریان را برآورده سازند. محصولات ما در دکوراسیون اداری از آخرین ترندها و طراحی‌های روز دنیا بهره‌مند هستند و بر اساس استانداردهای ارگونومیک طراحی و اجرا می‌شوند. تمامی سعی ما در شرکت برنا یاور ویرا این بوده که تمامی تجهیزات و ابزار یراق‌های ما از کیفیت مناسب و استانداردی برخوردار باشند تا بتواند رضایت مشتریان را برآورده ساخته و به شکلی منحصر به فرد در بازار مبلمان اداری به شکلی قابل قبول ارائه شوند.

ویژگی های میز مدیریت BM8551

این مدل میز مدیریت از طراحی روز و بی‌نقصی برخوردار بوده و دارای جنس، متریال و کیفیت استانداردی می باشد. این محصول بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده است و یکی از بی‌نظیرترین محصولات ما در مبلمان اداری بینو می باشد. این مدل میز مدیریت دارای استانداردهای مدرن طراحی بوده و به شکلی صحیح، طراحی و پیاده‌سازی شده و با استفاده از متریال‌های استاندارد که بر اساس ترندهای روز دنیا می‌باشند، اجرا شده است. میز مدیریت BM8551 دارای صفحه ۳۲ میلیمتری از جنس MDF اعلا بوده و دارای پایه‌های فلزی می‌باشد. توجه فرمایید که رنگ، جنس، فایل و ابعاد این محصول به صورت کاملاً سفارشی قابل تغییر بوده و در جلوی آن یک تابلو تعبیه شده است.

راهنمای خرید میز اداری

اگر قصد تجهیز محیط اداری خود را دارید، لازم است تا اطلاعات دقیقی را در رابطه با این کار به دست آورید. نکته‌ای که در هنگام خرید میز اداری مدیریتی باید به آن توجه شود، برآورده ساختن سلیقه مدیران سختگیر و خاص می‌باشد. علاوه بر این، میز مدیریت در فرایند کاری و بهره‌وری افراد تاثیر بسزایی دارد. هر کدام از ویژگی‌های میز اداری مدیریتی دارای تاثیرات مهمی می‌باشد و می‌تواند بر روی فضای کلی محیط اداری تاثیر بسزایی ایجاد نماید.

علاوه بر این، استفاده از رنگ‌های مناسب در فضا می‌تواند حس اقتدار در اتاق مدیریت را تا چندین برابر افزایش داده و باعث افزایش کارایی افراد در محیط اداری و مدیریت شود. علاوه بر این، کیفیت محصولات در فرایند طراحی و ساخت مبلمان اداری بسیار حائز اهمیت می‌باشد و باید به آن به خوبی دقت شود. در همین رابطه، استفاده از ترندهای روز دنیا در طراحی و اجرا می‌تواند به شیک بودن و کارایی تجهیزات دکوراسیون داخلی شما به بیافزاید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علی حسینی